onsdag 27. januar 2010

Onsdag e god dag!

laise!
Nok ei uke haar sneke seg avgårde, tida går sykt fort!
Har kosa meg masse i det siste! :))
Vært endel på skola i det siste og lest meg gjennom masse stoff om sosiale problema. ufattelig interessant! tru det eller ei;)
Va til han Bjørn-Tore ihelga, på Ørnes. Moldkosa meg der borte altså!:)
Der fikk e også sett ho Isabel igjen! e altfor lenge mellom kver gang vi sees, så det va mys!!:)
Klarte å se Excorsisten, american psycho og motorsag massakren ilamme han der rakkern av en movie king. fikk ett ublidt møte med ho derre veslefrøkna som storma ned trappa baklengs med grønn "slush" rennanes ut gjennom munn..baaah, den va e ikke helt forberedt på, så den e spikra i barken min enda;)
ellers ska vi ta opp fjordårets fun trip til hemavan igjen i Mars:DD Cool, Nina, Svante,Tommy,Maria og Arne MArtin foreløbig. maybee more to come:) gleda meg allrede til å end opp med blåræv å skrubbsår oppetter ryggen etter å tryn nerigjønna løypan:P
No e eg vel og merke fra Træna, der det ikek ha vært mange svartløype å hiv seg utfør med ski på beina, men e overlevde da forrige gang. Trur han Tommy tok rekorden i å tryn, og eg med en goood 2 plass::) MEN arti arti!:)

No har e motvillig måtta tatt helg, så no ska e ta helgevasken!


Helt på tampen, et snapshot av my friend Obama:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar