tirsdag 9. mars 2010

på tide å oppdatere nerdeverden min! :)
Egentlig akkurat kommet tilbake til Bodø, etter å ha vært ute på raillturer både her og der!
Vi har starta på Mars mnd, og det er hel sykt hvor fort tiden går...
Det positive med at Mars kom var jo at endelig fikk jeg brukt julegaven min fra Elisabeth! Florence+the machine konsert på Rockefeller i Oslo på mandag! Og detvar helt syyyykt bra! Den dama kan virkelig synge! Var helt fantastisk bra konsert!! vi var begge enige etter konserten at om vi nå hadde stumpa om å dødd etter den konserten, hadde vi dødd lykkelige!!
Meg og bettan kræsja på sofan til Marte i Oslo etter konserten og dagen etterpå tok vi toget til Rena, verdens navle;) Ragnhild kom på kvelden etter oss, og vi Kosa oss på tirsdagskvelden med girls food and mys!:) Onsdag Var vi ute å gikk tur i nydelig solskinn, fikk virkeligse rena i sitt rette element!:) Kråkesølv gutta holdte konsert på onsdagskvelden, og mens vi spiste deilig middag etter en laaang gåtur, fikk elisabeth sitt ønske oppfylt, og vi smalt på dirty dancing;) hun har seriøst sett den filmen 400 ganger, og je har vel egentlig ikk sett den...om jeg har er det så lenge siden, at jeg ikkehuska det... så det ble girls night deluxe, med mat, vin og dirty dancing før vi dro på konsert med bodøgutta!:) bra konsert, men elendig ooppmøte av renas ungdommer.... jaja, ble intimkonsert for oss;)
Dro tilbake til Bodø torsdagskveld, og fredag...da heiv jeg meg i bilen, og dro til Ørnes til Bjørn Tore;) Alltid koselig!:)
hehe, vi dro på karneval på Grønnøya på lørdag, og Mr.Hansen tok den helt ut!!
Broren hans utbrøt da han skulle kjøre oss at "du ser fan meg ut som en ØYERT!!" haha, han va skikkelig HARRY! det va perfekt altså!:)
Seff hadde han også funet frem mokkasiner med DOBBELdusk;) lo så fælt at dt var vanskelig å få tatt bilde;)
haha, we have a winner;)

Mycket morrosamt med andre ord!

Blei drittvær da jeg skulle dra hjem, og iløpet av søndagsnatta hadde det regna og blåst så fælt at nutta my car hadde glidd ned skråninga i oppkjørseln hans, og hell og lykke hadde hun stoppa i en snøkanti grøfta, slik at hun ikke hadde rulla lengre ned skråninga, men hun lufta rompa og bakjula utenfor kanten godt! Bjørn tore mister fix it, var enestående, og redda bilen fra rene døden... og styra fælt, men fikk henne opp før han kunne dra på jobb! en femmer i premie til han;)
kjørte på kvelden da det verste drittværet hadde gitt seg...så nå er det bodø ei stund.. skal jobbe på frisør skolen resten av uka, og hairshop på lørdag, så nå blir det bodø resten av uka;)
Hører rykter om western fest helga etter dette. hehe, da må man vel frem med dongeri og boots:P

nå er det johnnykos for alle penga, stakkars padda mi, underernært på selskap og kjærleik fra sin mor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar